Hej alla trädgårdsvänner!

Nu är årsmötet avklarat, tack för att vi får fortsatt förtroende och vi lovar att vi skall göra vårt bästa för att du skall trivas i vår förening. Som vanligt är ni fantastiska som kommer så mangrant till våra evenemang. Årsmöten brukar ju vara sådana som man inte går på, men det kom ca 90 personer. Fikade och hade trevlig tillsammans. Vi fick njuta av vackra rosor och ett bra föredrag av Håkan Gidestrand, vi skall besöka honom senare i sommar, kolla i programmet.

Vi välkomnar dig som medlem oavsett om du odlar i stor eller liten trädgård, balkong eller fönsterkarm eller i fantasin.
Vi vill skapa en plats för trädgårdsintresserade genom olika aktiviteter, föredrag om trädgård ur praktiskt eller historiskt perspektiv eller om vissa växtslag, guidade besök i privata trädgårdar, parker eller koloniområden, eller resor till intressanta platser.

Det är alltid något på gång i Tjörns Trädgårdsförening. Vi har aktiviteter som riktar sig enbart till medlemmar, men även evenemang som är öppna för alla. Välkommen att delta!

Vi hoppas att du tycker om vårt program och kan följa med på något eller några evenemang. Kom gärna med förslag till nya aktiviteter.

Har du förslag på föredragshållare? Vill du visa din trädgård, eller känner du till någon
visningsträdgård? Hör av dig!

Varmt välkomna till våra aktiviteter!

Vi finns på Facebook, om vi vill informera er om något uppdaterar vi även där.