Hej alla trädgårdsvänner!

Vi välkomnar dig som medlem oavsett om du odlar i stor eller liten trädgård, balkong eller fönsterkarm eller i fantasin.

Vi vill skapa en plats för trädgårdsintresserade genom olika aktiviteter, föredrag om trädgård ur praktiskt eller historiskt perspektiv eller om vissa växtslag, guidade besök i privata trädgårdar, parker eller koloniområden, eller resor till intressanta platser.

Öppna trädgårdar är något vi gärna vill att några av våra medlemmar har varje år, är du intresserad av att visa din trädgård hör av dig till någon i styrelsen.

Det är alltid något på gång i Tjörns Trädgårdsförening. Vi har aktiviteter som riktar sig enbart till medlemmar, men även evenemang som är öppna för alla. Välkommen att delta!

Vi hoppas att du tycker om vårt program och kan följa med på något eller några evenemang. Kom gärna med förslag till nya aktiviteter.

Har du förslag på föredragshållare? Vill du visa din trädgård, eller känner du till någon
visningsträdgård? Hör av dig!

Varmt välkomna till våra aktiviteter!

Om du är medlem och inte får mail från oss saknar vi din epostadress.

Vänligen maila till

tjornstradgardsforening@gmail.com

Vi finns på Facebook, om vi vill informera er om något uppdaterar vi även där.